خوشی برد شاهین زیر دلمان نزند!
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : آرش

و این بحران همچنان باقی است...!

در حالی که بعد از پیروزی مس کرمان برابر شاهین بوشهر حالا لبخند به لبان کرمانی ها برگشته است و عوامل تیم مس با راحتی خیال بیشتری در رابطه با وضعیت تیم صحبت می کنند که هنوز جدول لیگ برتر این هشدار را به کرمانی ها می دهد که درصورت غفلت بازهم می توانند ضررهای غیر قابل جبرانی متحمل شوند.

     

کسب هر نتیجه ای غیر از پیروزی برابر شاهین کار مس را چنان به اما و اگر می کشاند که هفته های پایانی لیگ قطعا مرز سکته برای کرمانی ها به باریکی یک مو در می امد اما به هرشکل پیروزی شیرین مس برابر شاهین اجازه می دهد که آن ها با آرامش بیشتری بازی های بعد خود را ارزیابی کنند. آرامشی که البته به خاطر اختلاف کم چهار امتیازی مس با سقوط فوق العاده شکننده است. خصوصا اینکه مس هفته آینده یکی از سخت ترین بازی های خود را هم برگزار می کند. جمعه هفته آینده مس میهمان ملوان بندر انزلی است که با شکست خود در این هفته با اختلاف یک امتیاز پائین تر از مس کرمان قرار گرفت. قطعا حالا در انزلی همان جوی حاکم است که پیش از بازی با شاهین در کرمان حکم فرما شده بود. آن ها خود را در یک قدمی سقوط می بینند و برای همین جهت کسب سه امتیاز بازی برابر مس حاضرند جان بدهند. جالب اینکه همان اندازه که شاهین در کرمان برای بازی دچار مشکل می شود و در این شهر معمولا امتیازهای درشتی را از دست می دهد، کرمانی ها در انزلی با مشکل مواجه هستند و تا به حال در تاریخ بازی های خود در این شهر رنگ پیروزی ندیده اند. از همین روست که اگر بازیکنان مس به خیال اینکه در کرمان کار را برابر شاهین تمام کرده اند راهی انزلی شوند خیلی زودتر از آنچه که فکر کنند با مشکل مواجه می شوند. کافی است انزلی چی ها مس راشکست دهند و در بوشهر هم شاهین یقه استقلال را بگیرد تا مصیبت خیلی شدیدتر به سراغ مسی ها بیاید. قاسمپور که برای این بازی بازیکنان اصلی خود را هم نظیر حسن زاده و کلاه کج در اختیار دارد باید از نظر روانی خیلی بیشتر روی بازیکنان خود اثر بگذارد چراکه در انزلی هواداران مس هم حضور ندارند تا همانند بازی با شاهین زمینه ساز اصلی برد مس باشند. باشگاه مس هم به همان اندازه که برای پیروزی بر شاهین بازیکنانش را تشویق کرد و به آن ها جایزه اهدا می کند باید آن ها را از تنبیه شکست برابر ملوان آگاه کند تا مشخص شود هنوز هیچ چیز تمام نشده است. تیم مس برای بازی با ملوان بیشتر از هر چیز برای گرفتن امتیاز به حرفه ای گری و یک تفکر باز نیاز دارد چراکه تیم ملوان برابر تماشاگران خود به شدت زیر فشار قرار دارد و سابقه بازی های ملوان نشان داده است که هر تیمی در انزلی از استرس این تیم استفاده کرده است نتیجه بهتری گرفته است. طلسم نبردن ها در انزلی باید خیلی به موقع در این هفته شکسته شود تا خیال کرمانی ها راحت شود. مس با این برد حتی می تواند به تک رقمی کردن رتبه خود در جدول فکر کند. مس هنوز چهار بازی به شمایل فینال و مرگ زندگی در پیش دارد. به واسطه نتایج قبل مس بحران برای این تیم همچنان خط و نشان می کشد و این تیم نباید با خیال آسوده راهی انزلی شود که در این صورت بازهم کرمانی ها می مانند و چشم هایی کاملا نگران.

زندگی در دقیقه نود

بقای معجزه آسا مس رفسنجان در لیگ یک

تیم فوتبال مس رفسنجان که تا قبل از پایان بازی های هفته آخر لیگ یک کاندیدای اصلی سقوط به لیگ دو بود تنها در صورت رخ دادن یک حالت که به معجزه شباهت داشت در لیگ یک باقی می ماند که با دعای خیر مردم رفسنجان و تلاش بازیکنان این تیم معجزه رخ داد و مس رفسنجان در لیگ یک باقی ماند. تیم فوتبال مس رفسنجان تنها در صورتی می توانست خود را در لیگ یک حفظ کند که برابر تیم سایپای قتئمشهر به برتری برسد و رقیبان پائین جدولی این تیم هم یعنی صنعت ساری و پیام مخابرات هم برابر حریفانشان شکست بخورند. که همین اتفاق هم رخ داد و تیم رفسنجانی با برتری 4 بر1 برابر حریف خود با شنیدن خبر شکست صنعت ساری با نتجیه 1 بر 0 برابر ایرانجوان و همچنین شکست 2 بر 1 پیام مخابرات برابر فولاد یزد موفق شد در کمال شگفتی جشن بقای خود را در لیگ یک جشن بگیرد ان هم در حالی که با هر دو تیم سقوط کرده هم امتیاز بود و فقط به لطف تفاضل گل منفی شش خود در لیگ یک باقی ماند. جالب تر اینکه دو تیم رقیب مس رفسنجان هر دو گل هایی که منجر به شکست تیم هایشان شد را در دقیقه ۸۵ دریافت کردند تا بقای مس رفسنجان در لیگ یک شمایلی کاملا دراماتیک داشته باشد. آن هم در حالی که تا روز قبل همه مس رفسنجان را سقوط کرده مسلم این گروه می دانستند. تکلیف تیم‌های صعودکننده این گروه از پیش مشخص شده بود  پیکان به عنوان تیم اول راهی لیگ برتر شده بود و ایران‌جوان بوشهر نیز به دیدار پلی‌آف را یافته بود، اما در انتهای جدول پنج تیم استیل‌آذین، پارسه تهران، صنعت ساری پیام مخابرات و مس رفسنجان با خطر سقوط مواجه بودند که در پایان رقابت‌های امروز صنعت ساری و پیام مخابرات به لیگ دسته دوم سقوط کردند. مس رفسنجان نیز که در قعر جدول حضور داشت به لطف پیروزی 4 بر یک برابر سایپای قائمشهر توانست 26 امتیازی شود و در لیگ دسته اول باقی بماند.



نظرات شما عزیزان:

شرکت داده پردازکیمیا
ساعت20:17---4 ارديبهشت 1391
طراحی سایت وارسال پیامک انبوه و راه اندازی شبکه و امنیت
شرکت داده پردازکیمیا
09355056065


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان